Politica de retur și schimb
IDU THE BRAND ONLINE SRL va întreprinde toate acțiunile necesare pentru a se asigura că tu ești mulțumită de produsele comandate. Cu toate acestea, Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță cu invocarea unui motiv în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau în cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Motivele returului
Produsele pot fi returnate fără să fie nevoie să invocați un motiv, dacă nu corespund comenzii plasate. Pentru produsele cu defect se vor prezenta fotografii care vor demonstra defectul chiar inainte de returnarea produselor.
Dupa o analiza corecta, cererea de retur poate fi aprobata sau respinsa.
Produsele se pot schimba daca nu corespund comenzii plasate sau daca masura este nepotrivita. In cazul in care clientul se razgandeste in privinta comenzii, produsul poate fi schimbat sau returnat.
Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.G. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014.
Astfel, cheltuielile de expediere sau re-expediere a unui retur sau schimb de produs vor fi suportate de către client.
Atenție! Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) produsele personalizate, realizate la comandă după specificații dvs. nu se pot returna!
Procedura de Returnare sau schimbare a unui produs
Retur = vrei să returnezi produsul
Schimb = vrei să schimbi produsul unul identic altă măsură/culoare sau cu un produs diferit
Pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru a returna sau schimba un produs:
Pasul 1: Trimite produsul către IDU FASHION prin curier. Trebuie să te încadrezi în 14 calendaristice de la data primirii comenzii (ziua 1 se consideră ziua în care comanda a ajuns la tine). Asigură-te că pe colet sau în colet sunt trecute vizibil numele cu care ai făcut comanda și numărul comenzii tale.
Dacă se depășește acest termenul de 14 zile calendaristice nu vom mai accepta schimburi sau retururi.
Pasul 2: Completează formularul de retur de pe această pagină, menționând dacă dorești un schimb sau un retur. După completare, te rugăm să trimiți produsul către noi la adresa menționată, în condițiile descrise mai jos.
Dacă nu ai cont de client, nu este nicio problemă – tot ce trebuie să faci este să completezi formularul și să ne returnezi produsul.
Pasul 3: Noi vom verifica dacă sunt conforme produsele primite înapoi și vom soluționa schimbul/returul în termen de maxim 14 zile lucrătoare. Nu vom primi înapoi comenzile care NU vin în cutia originală. Nu primim retururile cu produsele venite doar în pungă.
Costul transportului revine în responsabilitatea clientului.
Unde trimiți coletul?
IDU THE BRAND ONLINE SRL
Strada Locotenent Constantin Marinescu nr 17 D, parter, apartament 2, Sector 6 Bucuresti
Telefon: 0753 333 377
Motive și Condiții de Returnare
Dacă coletul este sever deteriorat, produsele au fost livrate greșit, produsele au defecte de fabricație, mărimea nu corespunde puteți solicita un retur sau schimb de produs. Vă rugăm să respectați urmatoarele condiții de returnare a produselor:
– Produsele returnate trebuie să fie în stare nouă, nefolosite, nepurtate și fără urme de uzură (zgârieturi, pete, deteriorări);
– Nu acceptăm retururi pentru produse care au fost spălate, purtate, sau care prezintă mirosuri neplăcute (ex: parfum, transpirație);
– Produsele trebuie returnate în ambalajul original, cu etichetele și sigiliile intacte.
Produsele se pot returna doar prin curier. IDU THE BRAND ONLINE SRL nu ridică colete transmise prin Poșta Română sau alte oficii poștale;
-Nu sunt acceptate coletele transmise cu plata ramburs;
-Nu sunt acceptate coletele al căror expeditor nu poate fi identificat;
-Nu sunt acceptate colete de retur, daca nu ați înștiințat IDU THE BRAND ONLINE SRL de intenția de retur, în termenul de 14 zile de la recepția produselor, termen stabilit prin lege;
-Nu se pot returna produsele personalizate cf.specificațiilor dvs., deoarece sunt produse unicat;
-Produs defect înseamnă produse rupte, pătate, descusute sau care prezintă urme de uzură.
În eventualitatea în care produsele au fost livrate greșit sau prezintă defecte de fabricație IDU THE BRAND ONLINE SRL își asumă răspunderea achitării taxelor de transport aferente unui retur sau schimb de produs.
Restituirea Contravalorii Produselor
În cazul solutionarii unui retur, restituirea banilor se va face doar după îndeplinirea condițiilor de mai sus, iar produsele au ajuns în fabrică și au fost verificate. După recepționarea și verificarea lor, IDU THE BRAND ONLINE SRL va restitui banii dvs. în termen de 14 zile lucrătoare și veți fi anunțat/ă când se va efectua plata. Returnarea banilor se va face prin platforma de plăți Netopia prin care s-a efectuat plata comenzii.
Vă rugăm aveți în vedere faptul că IDU THE BRAND ONLINE SRL nu va returna sumele aferente taxelor de livrare, comisioanele bancare, diferențele de curs valutar în cazul plăților în valută sau alte taxe, ci doar contravaloarea produselor.
Banii vor fi returnați exclusiv prin card sau bancă, nu sunt operate plăți în numerar. De asemenea, în termenul de 14 zile lucrătoare nu este inclusă perioada de procesare a tranzacției, care diferă în funcție de furnizorul dvs. de servicii bancare.
Produsele se trimit doar prin curieri la adresa din factura primita in colet sau pe mail, respectiv:
IDU THE BRAND ONLINE SRL
Strada Locotenent Constantin Marinescu nr 17 D, parter, apartament 2, Sector 6 Bucuresti
Telefon: 0753 333 377
Showroom
Produsele achiziționate în showroom nu se pot returna conform Ordonantei de urgenta nr. 140 din 28 decembrie 2021 la Legii 449 din 2003.
În cazul în care clientul se răzgândește are 3 zile calendaristice la dispoziție să schimbe produsul în showroom. Produsul trebuie să fie nou, nepurtat și nedeteriorat.